rainbow link

bubble cursor

Saturday 17 September 2011

Pertemuan Di malam Hari

Pertemuan di malam hari sungguh indah .


Bersama sama seharian tidak aku sangka .


Senyuman dan kebaikkan kamu membuat kan aku lemah .


Aku merasakkan kasih sayang dari seorang insan yang baru .


Bulan menjadi teman aku dikala kerinduan .


Malam pula pengubat kerinduan diwaktu kesedihan .


Lagu yang dikongsi bersama sering dimainkan untuk gembirakan diri.


Di waktu muncul nya malam semua yang ditempuhi teringat kembali


Aku lemah dengan semua itu .


Semua itu kini tiada lagi .


Kenangan yang dilalui bersama kini hanyut dibawa angin malam .


Aku mersakan diri kekosongan bila sudah tiada semua itu .


Jika diberi peluang yang ingin dimiliki .


Izinkan aku memilih kamu untuk selamanya dalam hidup aku .


Kau ibarat permata yang berharga yang tidak dapat dijual beli .


Kini malam hampir hilang dan matahari akan muncul .


Segala kenangan dimalam hari hilang dibalik sinaran cahaya matahari .


Aku harap apa yang terjadi dimalam hari akan menjadi kenyataan dalam hidup aku.


Bulan Bintang Angin malam menjadi teman dan pengubat kerinduan diwaktu kedukaan.


Aku harap kau selamanya sentiasa berada dihati aku .










I love you .

1 comment: